Interviu Cedry2k


CZB: Ce faceai in momentul in care ai aflat de revoluţia din 1989 şi ce emoţii ai avut pe moment?

Cedry2k: Aveam 9 ani la revoluţie, destul de mare ca sa înţeleg ce se întamplă; destul de mic ca să particip fizic … dar evident am trăit lucrurile cu toate emoţiile aferente, intrând sub masa când auzeam împuşcături :)

CZB: Care consideri este cea mai mare minciună vândută de guvernele post-decembriste până în prezent?

Cedry2k: Sunt atâtea că e greu de zis: totuşi cea mai mare fraudă mi se par creditele, băncile şi implicit corporaţiile care scot profituri uriaşe, iar dacă se prabuşesc, sunt ajutate să se redreseze din banii contribuabililor care-s tot mai dependenţi de locurile de muncă … E un cerc vicios, un joc penal arbitrat pervers …

CZB: La ce te aştepţi după aceste alegeri?

Cedry2k: NIMIC

CZB: Ce reacţie ai avut când ai aflat că Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor ne reprezintă în Parlamentul european?

Cedry2k: Trist, dar nu mă mai miră nimic, mai ales dacă e vorba de politică … ai uitat de Elena Băsescu!

CZB: Ce părere ai de românul care leneveşte acasă şi este cel mai harnic angajat în străinătate?

Cedry2k: E normal: aici n-are motivaţie, plecând de la remuneraţia penibilă până la lipsa totală de respect cu care e tratat şi până la atmosfera generală de apatie şi dezgust care-l Demoralizează … România, frate …

CZB: Unde consideri că s-a dus ultima bătălie unde se mai poate considera că soldaţii au fost într-adevăr eroi care au luptat pentru patrie?

Cedry2k: Întrebarea e când: decembrie 1989.

CZB: De câţi ani compui rime?

Cedry2k: Ascult rap de la 11 ani (1991), compuneam timid pe la 18, m-am apucat serios pe la 21.

CZB: Dintre rimarii mai vechi, cu care te înţelegi cel mai bine?

Cedry2k: K-gula, Brugner, Toxxic şi alţii …

CZB: De ce consideri că mesajul s-a diluat la cei mai mulţi rapperi autohtoni în ultimii 10 ani?

Cedry2k: Cred că în principal datorită scăderii mediei de vârste a MC-iilor: la 17 ani nu ai atâtea probleme, eşti încă la vârsta la care te joci mai mult … plus că e destul de greu să urmăreşti idei mai complexe în versuri, probabil sunt prea preocupaţi de rime …

CZB: Care consideri cel mai periculos pentru artist: casa de discuri sau publicul consumator?

Cedry2k: Nu înţeleg cum ar putea fi publicul un pericol: poate cel neconsumator, în schimb în România cel puţin, casele de discuri sunt un parazit ataşat la gâtul artistului profitând de faptul că deţin singurele chei spe media: în ceea ce mă priveşte, rap-ul românesc e un front între Dan Popi (CAT Music) şi Cătălin Muraru (Roton) şi mi-ar plăcea la nebunie să se prăbuşească cu zgomot ca să începem să fim naturali din nou şi să nu mai facem muzica după reţete din State …

CZB: Când ai început să cânţi pe plan solo? Cine îţi compune muzica?

Cedry2k: Am avut totdeauna brigada mea Armada în spate, deci e impropriu spus solo, am debutat prin 2001 dacă nu mă înşel…

CZB: De unde vine numele Cedry2k?

Cedry2k: E o poreclă din liceu, aşa mă strigau băjetzii, hehe…

CZB: Eşti genul de artist care preferă să cânte strict la cei 50 de fani dintr-un orăşel mic care se adună într-un club special pentru tine, sau preferi să te desfăşori pe scena mare dintr-o piaţă unde nimeni nu plăteşte bilet şi sunt o grămadă de cască-gură care aşteaptă să vadă alt artist?

Cedry2k: Ai ales nişte variante extreme: în primul rând nu cânt gratis, aşa că poţi să excluzi varianta a doua, dar vreau un public cât mai mare, şi atâta timp cât toată treaba e în creştere, prefer varianta 1 (repet, numai cât timp observ că lucrurile merg în sus şi, Slavă Domnului, aşa e deocamdată).

CZB: Care sunt featuring-urile de care eşti mândru?

Cedry2k: Sunt membru Armada din 1998, am fost membru Alchimia Sunetului, alături de DJ Ufe, ex Prozac; sunt mândru de absolut toate piesele pe care le-am făcut, indiferent de albumul pe care au apărut.

CZB: Ai scos album solo? Care sunt scopurile tale ca artist în 2010?

Cedry2k: Scot al doilea album solo în decembrie, scopul în 2010 şi după e să mai deschid nişte capete făcând ceva caşcaval, ce altceva?!


sursa:http://www.hiphopkulture.ro/

1 Response to Interviu Cedry2k

  1. Interesant interviu...dar mai interesant este ce zice si cea ce vrea sa faca in viitor.Super Tare

Trimiteți un comentariu